Mi ez az egész?

Minden nap annyi fekvőtámaszt nyomok, ahányadik szintű a karakterem a VégzetÚr nevű online rpg játékban. Ha eleged van abból, hogy csak punnyadsz a gép előtt, tarts velem. Bővebben >>>

Végzetúr ingyenes játék

WINIVE WINNERS

Utolsó kommentek

  • Magum: őőő akk Sharpa már tiszta olyan mint a karakter képe :P sztem 1év és ő lesz a köv Hulk Hogen xD (2009.06.28. 17:23) A punnyadás vége
  • Byzon: Hát szívből gratulálok! Nem ismerem az írás szerzőjét, sőt senkit tőletek, de ez nagyon jó! Nem ak... (2008.12.29. 19:04) Hasadék a térben
  • Aromó: Helló Én nem panaszkodom,mert térkapuból eddig 5 tárgy esett nekem(szerencse 46)....De.... Kicsit ... (2008.12.17. 08:00) VégzetÚr Innováció
  • SZECS: na ja, elég brutális, lehet vagy 60-as karja, vagy olyan vastag már a bicepsze, hogy nem lát ki k... (2008.12.16. 15:47) Végzetúr Fun
  • pheno: Ennyi fekvőtámaszba bele sem merek gondolni. :D (2008.12.16. 15:16) Végzetúr Fun
  • Utolsó 20


Gyúrunk vazze?

2008.11.28. 07:54 - pheno

Címkék: kamu reggel xxx találkozó vazze beholder bútorcipelés gyúrunk

Megint csodás napra ébredtünk. Van aki még nem, és az igazak álmát alussza. Rájuk még várunk egy kicsit. :) A ma reggeli íróasztalcipelés jobban megmozgatott, mint a 17 fekvő, ami már ma is pipa. Miklós (a Végzetúr atyja) szerint 17 darab amúgy is még 'kamu' és majd 50-nél lesz izgalmas.
Holnap Beholder találkozó. Sosem voltam még ilyenen, pedig ez már a XXX. 90%, hogy ott leszek.

 "...mondtam is a fiúknak, hogy vegyenek 100 csomag HKK-t holnapra minden kiegészítőből és állítsák össze a legzúzósabb paklit. Ha már ott vagyok játszak egy jót a pénzemér'! Na gyúrunk vazze?"

"Hát gyúrjunk vazze! Azért ha már XXX lesz ez a találkozó, remélem lesz egy faja leszbishow a végén!"

A bejegyzés trackback címe:

https://vegzeturfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr59792540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.12.01. 19:54:32

Nagyon tetszik az ötlet, ma megpróbálok beszállni én is. Wikire is kiraktam, remélem egész kis mozgalom lesz belőle.

pheno · http://vegzeturfitness.blog.hu 2008.12.01. 20:16:24

Szia koc!

Köszi, jól jön a támogatás, meg is ugrott a látogatottság egyből. Én is remélem, hogy egyre többen csinálják. Végzetúr fórumán vannak akik már edzenek velem, csak a blogon nem kommentálnak még (ha nézik egyáltalán :))
Neked hányadik szintű a karaktered? Mennyi fekvőt nyomsz?
Wikire be akartam neked segíteni leírásokkal, de valamiért nem sikerült. Írtam email a vuwiki gmail-re kb. több mint egy hete várom a választ.
Neked is van felesleg vagy csak erősödni szeretnél?

SZECS 2008.12.02. 11:30:29

Hello!
Ma láttam meg ezt a csodálatos ötletet, és máris belevetettem magam.
Van egy 10-es szintű karim meg egy 7-es a világ2-ben az 17 fekvőtámasz, de úgy érzem ez az elkövetkezendő pár napba szaporodni fog intenzíven. :D

Amúúúgy én szerintem még belövöm azt is, hogy annyi felülést megcsinálok, ahányszor elmegyek vadászni. Míg azt csinálja pont belefér az időbe. :D
Az kb 60 egy nap, de ha jól osztod el nem is fárasztó. :D
Kezdőknek ajánlott a vadászatok száma/2 felosztás, ha még tunyák.

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.12.02. 18:46:55

Hat a karim 20-as, de elso nekifutasra 5 fekvo sikeredett. Első célom a szint/2 elérése, aztán majd meglátjuk.

No a vuwikit azt elfelejtettem teljesen nezni.
Uj oldalt nem tudsz krealni szerkeszteni tudsz barmit ha alul arra kattitasz, hogy edit.

SZECS 2008.12.02. 21:03:01

Hülyén hangzik, de ha nem megy, akkor csinálj női fekvőtámaszt, ha nagy a súlyod az is okoz akkora izomlázat, meg a darabszám is felugrik és sikerélményed lesz, aztán szépen visszaállsz a rendesre.
Nálam bevált...

SZECS 2008.12.03. 22:35:36


Leteszed a térdedet és úgy nyomod le. Csak akkor is menj le teljesen amennyire tudsz.

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.12.10. 14:13:57

Üdv!

Gratula az ötlethez! Én ma kezdtem el a Programot, 18-at kell egyelőre naponta :) Nem is tudom, életemben hányszor fogadtam meg, hogy reggelente fekvőtámaszozom, de max. néhány napig csináltam, aztán elfelejtődött. Remélem, ezzel menni fog a dolog.
További sok sikert, és jó játékot!
Kratogan
süti beállítások módosítása