Mi ez az egész?

Minden nap annyi fekvőtámaszt nyomok, ahányadik szintű a karakterem a VégzetÚr nevű online rpg játékban. Ha eleged van abból, hogy csak punnyadsz a gép előtt, tarts velem. Bővebben >>>

Végzetúr ingyenes játék

WINIVE WINNERS

Utolsó kommentek

  • Magum: őőő akk Sharpa már tiszta olyan mint a karakter képe :P sztem 1év és ő lesz a köv Hulk Hogen xD (2009.06.28. 17:23) A punnyadás vége
  • Byzon: Hát szívből gratulálok! Nem ismerem az írás szerzőjét, sőt senkit tőletek, de ez nagyon jó! Nem ak... (2008.12.29. 19:04) Hasadék a térben
  • Aromó: Helló Én nem panaszkodom,mert térkapuból eddig 5 tárgy esett nekem(szerencse 46)....De.... Kicsit ... (2008.12.17. 08:00) VégzetÚr Innováció
  • SZECS: na ja, elég brutális, lehet vagy 60-as karja, vagy olyan vastag már a bicepsze, hogy nem lát ki k... (2008.12.16. 15:47) Végzetúr Fun
  • pheno: Ennyi fekvőtámaszba bele sem merek gondolni. :D (2008.12.16. 15:16) Végzetúr Fun
  • Utolsó 20


A punnyadás vége

2008.11.26. 20:20 - pheno

Címkék: játék online egészség fogyás fekvőtámasz fitness rpg végzetúr

VégzetÚrSzeretem az online játékokat. Képes vagyok órákon át belemélyedve a gép előtt ülni rendszeresen. Sokat vagyok az internet előtt és ez a sportosságomon is meglátszik. Konkrétan 10-12 kg felesleg van rajtam. Nem vagyok elégedett az életvitelemmel és a fittségemmel. Sokunkat a munka és a szórakozás is a gép elé "kényszerít" és azt vesszük észre, hogy hipp-hopp már megint megjelent egy pocak, amit fél-egy éve egyszer  már leadtunk sok akaraterővel és ráfordított figyelemmel. Csajoknál megjelenik a narancsbőr, a "nagyseggem van"-szindróma meg az összes többi, ami most nem jut eszembe. Remélem besegítenek majd a kommentekkel. :D

Ültem a laptop előtt 86 kg-mal meg a 176 centimmel és dolgozott bennem a konfliktus. Szeretnék továbbra is sok időt tölteni kedvenc játékommal, de szeretnék fittebb, sportosebb is lenni.
Nagy baj nincs még, nem kell tükörben néznem a tojásaimat, mint Lajcsinak, de éreztem, hogy ez nem mehet így tovább. És akkor kipattant az ötlet. Minden nap lenyomok annyi fekvőtámaszt, ahányadik szintű éppen a karakterem a VégzetÚr-ban. Ez egy kiváló edzésprogram lesz és éppen időben vagyok elkezdeni (akkor 16. szintű voltam). Kissé félve és izgatottan vetettem fel ezt a szokatlan ötletet a játék fórumán. Több ember egyből szimpatikusnak találta, és írták, hogy beszálnának, csinálnák ők is velem. A csajok még azt is megemlítették, hogy éppen akkor fejezték be a Rubint Réka dvd-t. :)
Akkor döntöttem el, hogy csinálok egy blogot és felveszem szélesebb körben is a harcot a játékfüggők tespedtségével.

Egy kis információ:
A VégzetÚr egy nyílt végű (folyamatosan evolulálódó) játék, ahol nincs maximum szint meghatározva. Tehát folyamatosan fejlődik a karakter és egyre nagyobb és nagyobb lesz a tapasztalati szintje, ahogy az rpg-s szakzsargon mondja. :)

Ha szeretnél tarts velem és legyünk együtt fittebbek úgy, hogy kedvenc játékunkról sem kell lemondani. :)

Ha nincs még karaktered és szeretnél egy Beholderesek által fejlesztett, összetett, izgalmas mégis könnyen megtanulható online rpgvilág részese lenni regisztrálj itt.
(a játék ingyenes)

A bejegyzés trackback címe:

https://vegzeturfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr62790219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magum 2009.06.28. 17:23:12

őőő akk Sharpa már tiszta olyan mint a karakter képe :P sztem 1év és ő lesz a köv Hulk Hogen xD
süti beállítások módosítása