Mi ez az egész?

Minden nap annyi fekvőtámaszt nyomok, ahányadik szintű a karakterem a VégzetÚr nevű online rpg játékban. Ha eleged van abból, hogy csak punnyadsz a gép előtt, tarts velem. Bővebben >>>

Végzetúr ingyenes játék

WINIVE WINNERS

Utolsó kommentek

  • Magum: őőő akk Sharpa már tiszta olyan mint a karakter képe :P sztem 1év és ő lesz a köv Hulk Hogen xD (2009.06.28. 17:23) A punnyadás vége
  • Byzon: Hát szívből gratulálok! Nem ismerem az írás szerzőjét, sőt senkit tőletek, de ez nagyon jó! Nem ak... (2008.12.29. 19:04) Hasadék a térben
  • Aromó: Helló Én nem panaszkodom,mert térkapuból eddig 5 tárgy esett nekem(szerencse 46)....De.... Kicsit ... (2008.12.17. 08:00) VégzetÚr Innováció
  • SZECS: na ja, elég brutális, lehet vagy 60-as karja, vagy olyan vastag már a bicepsze, hogy nem lát ki k... (2008.12.16. 15:47) Végzetúr Fun
  • pheno: Ennyi fekvőtámaszba bele sem merek gondolni. :D (2008.12.16. 15:16) Végzetúr Fun
  • Utolsó 20


Apa, elkezdődött!

2008.11.26. 21:54 - pheno

Címkék: edzés végzetúr elkezdődött csináljuk meg

Igen, mire ezt a blogot létrehoztam már a 3. napon vagyok. Az első két nap lenyomtam a 16 fekvőtámaszt. Tegnap már nagyon közel voltam a 17. szinthez (este nem voltam gépközelben). Reggel belépve láttam, hogy annyit támadtak (és persze nagyrészt vesztettek :D), hogy megvan a szint, így ma már 17 a fekvőtámaszok száma. Ez még a komfortzónámon belül van, tehát nem különösebben nehéz nekem teljesíteni.
A 2. napon csináltattam magamról egy-két képet, majd ha már szép fitt leszek csinálok előtte-utána postot. :) Most még nem merem feltenni, mert nekem sem tetszik a látvány. Szerencsére a telcsihez sincs kábelem, hogy a gépre tegyem.

Mindazoknak akik jó ötletnek tartjátok, és velem csináljátok:

- Nem baj, ha nem fekvőt nyomsz, jó a felülés, homorítás vagy bármi más. :D Vagy X. perc Rubint Réka DVD is. :)
- Ha tényleg annyira gizda vagy, hogy már nem tudsz annyi fekvőt lenyomni, ahányadik szintű a karid, nembaj, kezd feleannyival vagy még kevesebbel. Vagy csak az első számjegyével a karaktered szintjének. ;)

A lényeg, hogy mozduljunk meg és csináljuk. Rendszeresen, minden nap.

 

Én itt a blogon fogom leírni hogyan haladok, érdemes gyakran visszanézni. Azt még nem tudom a VégzetÚr fórumában lesz-e topic erre. Más témában is szeretnék beszélni Miklóssal, majd megkérdezem.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegzeturfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr80790416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gorgon 2008.12.11. 17:28:07

V1-en nyomom a VU-t.

Jó az ötlet, támogatom.
Annyit még hozzáteszek kiegészítésként, hogy ne csak a fekvőt nyomja az, aki tényleg elhatározza magát, hanem mozgassa át az egész izomzatot heti rendszerességgel.

Teszem azt:
1. nap fekvőtámasz. (kar, hát, mell)
2. nap felülés. (has, comb, fenék)
3. nap guggolás. (vádli, comb, fenék) vagy stepping (lépcsőzés)
4. nap súlyzózás bicepszre, tricepszre, hátra, vagy mellre, ízlés szerint.
5. nap szobabicikli, vagy normá bicikli (láb, és fenék, de a szívre is nagyon jó, ha kardio programot választasz)
6. nap - kihívás - mindent végignyomni.
7. nap pihenés, rekreáció.

Ha tényleg komolyan feljön valakiben az ötlet, akkor ne habozzon.
Elsőként nézzen szét a neten edzéstervek után. Rengeteg nagyon jó programot lehet találni.
Tény, hogy az első lépés az, hogy EL KELL KEZDENI.
Erre tökéletesen jó a blog tulajának leírt ötlete. Viszont ha elkezded, egy idő után a szervezeted kívánni fogja a mozgást, beindul a kis motorod. Ha leragadsz egy adott adagnál, tehát minden nap lenyomsz 15 fekvőtámaszt, azzal végül is elkezdtél valamit, de kb. 2 hét után semmire nem elég. lépj tovább és színesítsd az edzést.
Nem kell sok idő hozzá, én személy szerint két részben edzek, már elég régóta egy másik játék kapcsán. ott 5 percesek a portyák, tehát nekem is ahhoz kellett igazodnom.
A végzetúrnál az a jó, hogy félórás, akár órás tréninget is össze tudok dobni magamnak.
jelenleg kétszer félóra időtartamot nyomok le minden második nap. Edzéstervet a netről szedtem és egyenlőre meg vagyok elégedve vele. Ráadásul a feleségem is. :-)
Tehát mozgásra fel, és elismerésem mindenkinek, aki belevág. Továbbá maximális elismerésem magának az ötlet kigondolójának és kívánom, hogy sok követője legyen.

Gorgon Bácsi a Végzetúr 1. Világáról.
www.vegzetur.hu/?kar=5914
süti beállítások módosítása